Menu
Koszyk
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU SANPOL F. H. U.

Sklep Internetowy SANPOL Przyprawy, działający pod adresem www.sanpolprzyprawy.pl, zwany dalej Sklepem Internetowym, prowadzony jest przez Firmę: Sanpol F. H. U. z siedzibą w  Przemyślu ul. Stefana Czarnieckiego 39 37-700 Przemyśl NIP 7951595166 TEL. 604536911 MBANK  80 1140 2017 0000 4802 1014 2497

 

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Nabywca składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w chwili otrzymania wpłaty na rachunek bankowy Sklepu: MBANK  80 1140 2017 0000 4802 1014 2497

Produkty oferowane w sklepie są wytwarzane przez właściciela sklepu.

 

TRANSAKCJE

Stroną dokonującą zakupów w sklepie, zwaną dalej Nabywcą, może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub firma.

Przedmiotami transakcji prowadzonych przez sklep są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronach sklepu w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Nabywca może złożyć zamówienie w Sklepie za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Sklepu.

 

KOSZTY DOSTAWY

Koszty dostawy na terytorium Polski produktów zamawianych w sklepie zależą od wybranego przez Nabywcę sposobu wysyłki oraz metody płatności i wynoszą 

  • Paczkomat - 14,00 zł
  • Kurier Inpost - 16,00 zł
  • Odbiór osobisty (Przemyśl/Ustrzyki Dolne) - za darmo

 

Niezależnie od wartości zamówienia, w przypadku płatności "za pobraniem" doliczany jest koszt pobrania w wysokości 3,00 zł (w rozliczeniu zamówienia ujmowany jako koszt przesyłki).

Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 200 zł koszty przesyłki ponosi sklep.  

Koszty i sposób dostawy POZA TERYTORIUM POLSKI są każdorazowo ustalane indywidualnie.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

W chwili przyjęcia przez sklep zamówienia do realizacji Nabywca otrzymuje informację o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.

W przypadku braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem, przesyłka może być wysłana bez brakujących artykułów. Każdorazowo w takim wypadku pracownik sklepu będzie próbował skontaktować się z Nabywcą w celu zaproponowania rozwiązania satysfakcjonującego Nabywcę.

W przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Nabywca może odmówić jej przyjęcia i niezwłocznie powiadomić o tym sklep.

W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Nabywcy, w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia lub podania błędnego adresu dostawy, sklep zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy kosztami dostawy, a w przypadku artykułów, których sprzedaż po nieudanej dostawie stała się niemożliwa - również kosztami tych artykułów.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura sprzedaży (na życzenie).

 

FORMY PŁATNOŚCI

 W sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar:

  • płatność z góry - przelew tradycyjny, przelew natychmiastowy, BLIK
  • płatność za pobraniem

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. Zamówiony towar wysyłany jest w ciągu dwóch do czterech dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub potwierdzenia zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Nabywca zostaje niezwłocznie poinformowany. W wyjątkowych przypadkach - okresy świąteczne, długie weekendy - termin realizacji może się wydłużyć do 10 dni.

 

ZWROTY

Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży - faktury VAT bądź paragonu fiskalnego.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, jakiej użył kupujący, chyba że konsument wyraźnie udzielił zgody na inny sposób zwrotu środków. Zwrot następuje nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.

 

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

 
W celu dokonania zwrotu bądź reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko zwracającego, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, dane produktu wraz z przyczyną reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.


2. Odesłanie produktu

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód sprzedaży.

 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

GRAŻYNA PLIS "SANPOL" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA

ul. Stefana Czarnieckiego 39  

37-700 Przemyśl

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ma prawo ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".

Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia