Regulamin
 

Regulamin sklepu SANPOL F.H.U.

 

INFORMACJE WSTĘPNE

 

Sklep Internetowy SANPOL Przyprawy, działający pod adresem www.sanpolprzyprawy.pl, zwany dalej Sklepem Internetowym, prowadzony jest przez Firmę: Sanpol F.H.U. z siedzibą w  Przemyślu ul. Stefana Czarnieckiego 39 37-700 Przemyśl NIP 7951595166 TEL. 604536911 MBANK  80 1140 2017 0000 4802 1014 2497

 

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Nabywca składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w chwili otrzymania wpłaty na rachunek bankowy Sklepu: MBANK  80 1140 2017 0000 4802 1014 2497

Produkty oferowane w sklepie są wytwarzane przez właściciela sklepu.

 

TRANSAKCJE

 Stroną dokonującą zakupów w sklepie, zwaną dalej Nabywcą, może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub firma.

Przedmiotami transakcji prowadzonych przez sklep są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronach sklepu w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 Nabywca może złożyć zamówienie w Sklepie za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Sklepu.

Koszty dostawy na terytorium RP produktów zamawianych w sklepie zależą od wybranego przez Nabywcę sposobu wysyłki oraz metody płatności i wynoszą:

 

    - za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatność: przedpłata,  

    do 28 kg - 12,00 zł

 Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 200 zł koszty przesyłki ponosi sklep.   

Niezależnie od wartości zamówienia, w przypadku płatności "za pobraniem" doliczany jest koszt

"pobrania" w wysokości 2,46 zł (w rozliczeniu zamówienia ujmowany jako koszt przesyłki).

Koszty i sposób dostawy poza terytorium RP są każdorazowo ustalane indywidualnie.

 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 W chwili przyjęcia przez sklep zamówienia do realizacji Nabywca otrzymuje informację o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.

W przypadku braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem, przesyłka może być wysłana bez brakujących artykułów. Każdorazowo w takim wypadku pracownik sklepu będzie próbował skontaktować się z Nabywcą w celu zaproponowania rozwiązania satysfakcjonującego Nabywcę.

W przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Nabywca może odmówić jej przyjęcia i niezwłocznie powiadomić o tym sklep.

W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Nabywcy, w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia lub podania błędnego adresu dostawy, sklep zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy kosztami dostawy, a w przypadku artykułów, których sprzedaż po nieudanej dostawie stała się niemożliwa - również kosztami tych artykułów.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura sprzedaży (na życzenie).

 

Formy płatności

 W sklepie Internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar:

 

- przelew przed dostawą towaru

- gotówka przy odbiorze towaru

- przelew natychmiastowy

Termin realizacji zamówienia

 Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie będzie przekraczać 7 dni roboczych. Zamówiony towar wysyłany jest w ciągu dwóch do czterech dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub potwierdzenia zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Nabywca zostanie niezwłocznie poinformowany o terminie oczekiwania. W wyjątkowych przypadkach - okresy świąteczne, długie weekendy - termin realizacji może się wydłużyć do 10 dni.

 

Reklamacje

 Jeżeli po otrzymaniu towaru Nabywca znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu.

 Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 Jeżeli płatność za zamówiony towar nastąpiła przelewem przed wysyłką towaru, zwrot wartości zamówionego towaru nastąpi na konto Nabywcy w ciągu 3 dni od otrzymania zwrotu. Koszty dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

 

Zwroty

 Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży (wystawionej Faktury VAT bądź paragonu fiskalnego).

 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.

 Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

 

Ochrona danych osobowych Klientów

 Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ma prawo ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl