Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży - faktury VAT bądź paragonu fiskalnego.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, jakiej użył kupujący, chyba że konsument wyraźnie udzielił zgody na inny sposób zwrotu środków. Zwrot następuje nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.
Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
W celu dokonania zwrotu bądź reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko zwracającego, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, dane produktu wraz z przyczyną reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód sprzedaży.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GRAŻYNA PLIS "SANPOL" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
ul. Stefana Czarnieckiego 39
37-700 Przemyśl